Sur

Hej
Idag har jag inte varit på topp direkt, har varit nere mest hela dagen. Lite synd att man ska vara sur en sådan här fin dag, men man styr ju inte sina humörsvängnigar ... :(
Jag ska förklara varför: Först hade vi SO och demokrati. Som regering, riksdag och andra saker. Som partier. Hej! Det kan jag ju redan. Det är alldeles för lätt, och jag säger det inte för att skryta, men jag vill ha lite mer utmaning. Det är så tråkigt att bara sitta där och redan veta allt. SO är ju mitt favvoämne.
Sedan hade vi NO. Mitt favvoämne nummer 1. Not.
Jag hatar NO. Jag är inte intresserad ett dugg om olika kemikalier eller så. Jag ska inte bli någon jäkla proffesor eller lärare. Leave me alone!!

Som ni kanske märker så är jag inte världens pingla just nu, vill bara gräva ner mig och inte komma upp på ett tag.
Och just det, kören ikväll! Visst vi kör. Not. GAAAAH!!!

Kom in då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0