Låt den rätte komma in

Hallå hallå!
Idag så blev jag sjuk, igen ... Visste knappt om jag kunde ta mig igenom skoldagen, men jag gjorde visst det ändå. Trots en dödande hals och en problem-mage! Hoppas att jag blir bättre. Vill inte missa skolan.
Helgen då! Jo den spenderade jag med Vera! Vi sov över hos henne, hade så jäkla kul! Vi såg på Låt den rätte komma in - som var riktigt riktigt bra! - och såklart Twilight. Sedan blev vi speedade, stack ut mitt i natten och låg och pratade och hade en massa skoj. Tack bästa Vera!
Sedan på söndagen så stack vi in till stan, fikade och kom på en massa fotoidéer! Så höll ögonen öppna, snart kommer det foton!


Låt den rätte komma in. En riktigt fin vampyrfilm som griper tag i en. Får en att häpna över den ganska enkla storyn som ändå blir som ett stycke konst. Rekomenderas varmt till alla vampyr-nördar där ute!


Hoppas att ni har haft en bra helg!
Thankyou and goodnight x
//nawis^^

Kommentarer
Skrivet av: Vera

Tack för natten... bästa Henrietta! måste göras om verkligen! Åh Låt den rätte komma in var så himla fin.. så sorlig och fin!

2011-04-11 @ 16:55:41
Skrivet av: Amanda (Nye Bloggläsare)

Hej! , jag är också en "vampyr nörd" :'D , Jag älskar vampyrer o vampyr filmer .. de är så fint på nåt sätt ;O Men kommer läsa din blogg! ^^ <3



Kram/ Amanda

2011-04-17 @ 19:20:03
Skrivet av: nawis^^

svar till amanda:

Håller helt med dig! Vampyrer och vampyrfilmer är så vackra ;) Och TACK MILJONER GÅNGER! Hoppas att du gillar den xx

2011-05-02 @ 19:26:04
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0