Förändringar i bloggen

Hej igen!
Nu tänkte jag skriva om förändringar här i bloggen som kommer att ske under en period. Jag vill nämligen ändra på både designen och inläggen, eftersom jag har börjat med en slags "stil".
Jag har alltid älskat gamla sekelskitfskläder, (1800-1900), husen, möblerna, allting. Den senaste tiden har jag också börjat lite smått med denna stil, med nya kläder och någon pryl. Till lovet tänker jag göra om mitt rum, måla om väggarna, byta ut möbler, lägga undan prylar och pinaler ... Detta "stilbyte" är ju en ganska stor del av mitt liv just nu, och därför tänkte jag att jag kunde börja skriva om det!
Jag kommer att skriva om nya kläder/möbler, inspiration som jag har hittat någonstans, bilder som jag gillar, m.m. Det kommer också att vara mycket fler bilder! Självklart kommer jag också att skriva inlägg som förut också! Men nu kommer jag också att skriva om min nya stil.
När det kommer till designen kommer jag att göra den fräschare, lite mer gullig, sötare, mjukare. Mer som min nya stil!

Jag tycker att detta ska bli jättekul, frågan är bara om ni tycker det? Kommentera gärna! (:

Ungefär såhär tänker jag mig att bloggen ska vara. Söt, sommrig, och mycket Florence + the Machine såklart! Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0