Nu tänker jag faktiskt skriva något!

Hej!
Argh, jag fattar inte varför jag inte skriver något? Jag menar, jag är ju mycket på datan, och har inget att göra ändå, så varför uppdaterar jag inte bloggen då?? Det nåste det bli ändring på tycker jag!
I alla fall ... EN VECKA KVAR SEDAN SLUTAR VI SKOLAN!
Kan knappt tro det, jag menar, det är ju sviiinkallt här uppe, och det kommer ju knappast bli varmare på bara en vecka? Det känns ju rätt så pissigt, det heter ju liksom SOMMARLOV, då måste det väl vara sommar också?! Är så jäkla avundsjuk på alla ni i södra Sverige som har det så skönt och varmt! Fan ta er haha!
Men AJA. Igår var i alla fall sista riktiga skoldagen, oh yeah man! Idag så sprang en del klassikern, medan vi andra gick en liten promenad. Sedan hängde jag med Vera och Frida @fridas place. Det var nice, vi hade kul som vanligt. FÖRUTOM att jag hade världens huvudvärk, och så var det ju soligt ... perfekt! Men men, man kan inte få allt! Har antagligen mer att säga, men inlägget blir långt så jag stannar här.
Ha det bra allihopa!

Bjuder på en bild på mig själv, från Sundsvall!

a lot of love, a lot of blood xx
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Vera

Åh vilken fin bild!! :)

2011-06-01 @ 18:41:26
URL: http://midnightshadows.blogg.se/
Skrivet av: nawis^^ (your vampire friend)

svar till vera:

Du är fin xx

2011-06-01 @ 18:56:25
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0