Are you hurting the one you love?

Hallå där!
Idag var jag hos tandläkaren. Förra gången hade jag början till ett hål, och hur ska man kunna vända det? Så det blir till att laga ett litet hål. Äh, det spelar ingen roll. Har ju fått laga förr om man säger så ;)
I skolan så var det ganska nice, slutade rätt så tidigt. Jag lånade den engelska version av New Moon på engelskan. LOVE! Sedan på svenskan så tränade vi teater som vi också jobbar med på SO:n. Handledartiden var och (Y). Var och en av oss i Marias grupp fick en bok där vi ska skriva till varandra, (alltså tex jag och Maria). Det det blir nog bra. Maria är en god person, rakt i genom.
Men nu tänkte jag visa er ett par bilder där jag inte är god. Enjoy!







Vad tycks? Jag diggar det, (som den vampyrnörd jag är ;D)

Hope you liked it.
//nawis^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0