Dagens konstnärliga dos

Hej!
Just nu så sitter jag och diggar min spellista på spotify, och för denna gång är det inte Florence + the Machine som pumpas ut ur högtalarna! Surprise huh?! Well, just nu så lyssnar jag på Duffy och Marina and the Diamonds, en bra kombo!
Anyway, jag sitter också och leker lite i Picnik. Hittade en cool grej, som jag tänkte visa för er! Här kommer dagens konstärliga dos, i form av ett collage! Vad tycks? Lite artistic elle hur? Me love <3



Jag gillar mest "trädet" och "muren". Men alla är fina, och sorgsna på något sett.


Hope you liked it.
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Vera

Trädet var <333 .. tehehe ;D

2011-03-15 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0