Nattinlägg

God kväll bloggen!
Jag är pigg nu, efter en deppig och trött dag! Nu, såhär på kvällen är jag på högvarv! Just nu så sitter jag och är alldeles nyförälskad i Florence, blev så glad när jag läste att hon håller på att spela in låtar till det nya albumet! Jag kan inte vänta, verkligen inte!
Annars idag då, jag har ställt in ett ny bokhylla i mitt rum, plockat undan saker, skrivit lite grann, sett på NCIS och Skavlan! Jag gillar Skavlan skarpt! Han har alltid bra gäster och är en bra intervjuer. Blev ännu gladare när jag hörde att Lykke Li, en av mina nya favoritsångerskor gästar honom!
Nu ska jag fortsätta att njuta av denna lilla stund av lycka - sådana tillfällen är väldigt få - och drömma mig bort.
Good night sleep tight!

Haha svartis-gumman!

xoxo
//nawis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0