På sommarn lever jag

God dag!
Första dagen i skolan - check! Det var ganska nice ändå, trots min enorma trötthet. Men konstigt - jag sov till 12 på lovet och nu måste jag vakna vid 7. Not fun! Men på det stora taget, helt ok!
Men till en annan sak ... Jag är död! På inspirations-fronten alltså. Jag har inga ideér till outfits, ingen aning om hur jag vill att mitt rum ska se ut, inte någonting!! Jag behöver hjälp. Jag vill göra om, göra nytt, men frågan är HUR. Kan någon vänlig själ skicka en peppande kommentar? Det skulle hjälpa SO MUCH (:


Jag hoppas att det blir bättre när sommaren kommer. När man kan kasta säckiga vinterkläder långt in i garderoben, när man kan istället sätta på sig en fin lite sommarklänning och dansa runt på ängarna som flickan på bilden gör. När det värmer från solen och vattnet är behagligt. När man är fri, lika fri som fågeln i skyn. Ja, då ska det bli bättre. Inte perfekt, allt kan inte vara det. Men nästan. På sommarn lever jag. Fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0