Fredag den trettonde

Hallå!
Ja, jag gick faktiskt till skolan idag! Det kändes faktiskt helt okej, men skippade idrotten eftersom det skulle jag absolut inte orka med. Jag är ju inte direkt frisk, jag är bara bättre.
Idag så såg vi på en konsert på skolan, Mitt Band hette dem. De spelade covers och jag kan säga att de sög! Tondöva, dåliga låtval, en kvinna som lät precis som en man ... Haha, kan det bli bättre?! ;) Sedan hände väl inget speciellt, men jag var iaf glad eftersom jag fick träffa mina vänner igen xx Om ni läser detta, jag älskar er så mycket! Obeskrivlig vänskap!

En älvlik Vera!

En gammal bild på Maja. Har alla bra och nya bilder på mobilen!

Och en väldigt smickrande bild på Frida!

All awesomeness to you xx
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Vera

Åh vännen! Obeskrivlig vänskap du nämnde det!:) Gänget! <3

2011-05-13 @ 16:11:56
URL: http://midnightshadows.blogg.se/
Skrivet av: nawis^^

svar till vera:

jag älskar er xx

2011-05-13 @ 18:00:57
URL: http://nawis.blogg.se/
Skrivet av: ... KLURA PÅ DEN DU!

GAHAHAHA min awesomeness paralyserar er! BLAAAAHH!!

Alla bilder är väldigt personliga ... ... ... (... min bild...)

2011-05-28 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0