Vera var sjuk! OMG

Hallå där, köp blåbär!
Har just pluggat lite NO. Försökt att förstå. Gick lite bättre faktiskt! Ska läsa igenom kapitlet ordentligt snart - om jag inte somnar på kuppen. Det är så sjukt tråkigt. Så fort man slår upp boken lägger man ner den igen.
Men men. Har en massa läxor att göra idag. NO då, franskjäveln och en engelsk book report. Har väl en del att göra, antar jag. Skippade kören för att kunna plugga. Och så sitter jag här vid datan! ;)
AJA, idag då. Hände inget speciellt. På SO:n gjorde vi klart lite om Mesopotamien, ganska spännande faktiskt! SO in my <3 Sedan på NO:n hade vi vikarie, surprise? Vi har det ju hela tiden. Dålig stil! Sedan på engelskan jobbade jag då med min recension om New Moon och på svenskan så läste Maria ur Agnes Cecilia - en sällsam historia eller något sånt. Sedan bar det iväg hem då. Jag höll på att förfrysa mina fingrar! Det ska väl vara vår - eller försommar?! Det var ju fint aprilväder och nu i maj så är det ju skitväder! Visst brukar det alltid vara så?
OCH, VERA VAR SJUK IDAG! OMG THAT'S SOMETHING DIFFERENT!

Här är sjuklingen Vera! Red eyes <3


lots of love xx
//nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: Vera

OMG jag var sjuk idag igen! I got red eyes because im a vampireee! ;D hehhe..

2011-05-04 @ 14:06:13
URL: http://midnightshadows.blogg.se/
Skrivet av: nawis^^

Svar till Vera:

Man måste ju låtsas ibland ... Liksom människor är ju sjuka.

2011-05-05 @ 16:26:38
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0